BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 19, 2013

AKU PUNYA MANJA ;)

Assalamualaikum dear readers,

hehee, wazapppp? ohyaaa, adek-adek PMR. how result you guys? okay? hope lulus cemerlang elok lah noh? ;)

okayy. post wani kali nie ada mengenai MANJA. oh wait. apa itu MANJA? and apa beza manja dengan GEDIK? aigoo. manja tak apa lagi. kalau gedik? eii, geli mak.
apa yang wani nak sampaikan kat sini ialah. mengenai perbezaan manja dengan gedik, actually wani pun xtahu apa itu gedik dahulu. and wani pernah tanya kat ex wani. hahaha. dan dia pun dengan senang hati menjawab. perghh. lepas tu dengan sesedap hati secukup rasa dia je nak mengutuk kaum hawa ye?
kwasam betul. hahaa.
disitu dia nyatakan, manja dan gedik nie. beza sangat sangat. manja adalah sesuatu perbuatan yg keanak anakkan tapi tak keterlaluan dan membuat orang senang dengan sikap kita. nampak comel je. manakala, gedik pulak, manja yang keterlaluan lah pulak. suara tu plastik sungguh kalau bersembang. erghh. ehh. tu ex wani laa yg cakap. hahaa

and nak tau? wani anti gila dengan perkataan 'gedik'.
sebab tu wani ganas. actually bukan ganas senanya. cuma kasar. wani tak berlembut dengan lelaki,
bahasa yang wani gunakan pun kasar, tapi bergantung jugak lah pada individu tu. kalau dia jenis yg gentleman. wani lembut ah ngan dia. tp kalau dengan orang yg kuat mencarut pe semua. memang harsh word la wani pakai dengan dorang. tapi xdelah tahap mencarut dengan dorang. adab sebagai seorang wanita kena jaga jugak kan? and wani cuma manja dengan orang yang wani sayang je ;)
bak lagu 150 Juta.

'aku punya manja, kau saja boleh rasa. rahsia kita berdua ;)'


okaylah. nk layan twitter and fb plak. daaa.
ohhyaaa. kalau senang. follow lah wani on twitter and addlah wani difacebook ;)

twitter : NorshafawaniE_
facebook : Norshafawani Elias
Instagram : Norshafawani

thanks. and Assalamualaikum.

salam sayang

- wani -

0 comments: