BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 20, 2013

TERIMA HAKIKAT.

Assalamualaikum dear readers,

salam subuh dan selamat pagi ;)

woahhh. awal pulak wani bangun pagi nie, maybe sebab semalam wani tidur awal kut. segar lagi mata. sbb tu berjaga je nie. bosan tak tau nak buat apa wani on lappy and online. hahaa. apa je yg wani boleh buat time online? bukannya ada orang layan wani pun. kalau ada pun, wani pulak malas nak layan. erk? ada pulak cenggitu. hahaa. kejam beno. bukan apa. cuma xtau nk tegur apa. so baik wani layan blog.

hmm., post kali nie mengenai menerima hakikat. menerima hakikat bahawa orang yang kita sayang dah tinggalkan kita dan berbahagia dengan orang lain, and wani redha dengan semua nie. maybe nie salah wani. senang terima orang.
alih alih, hati wani yang sakit. tapi wani tak pernah berdendam dengan dia. malah wani harap dia bahagia dengan pasangan dia. mungkin wani bukan yang terbaik untuk dia, dan wani mungkin boleh dapat yang lebih baik dari dia. thanks awak sebab bagi peluang kat saya untuk dapat orang yang boleh terima saya seadanya. harap awak bahagia. Allah boleh ampunkan hambanya, tetapi tak boleh nak ampunkan kesalahan sesama manusia. jadi saya maafkan awak sebab saya xnak awak rasa bersalah, dan saya harap awk maafkan saya jugak kalau kalau saya ada buat salah. selalu buat awak sakit hati. knp tak tunggu hari raya? ohh. xkan minta maaf waktu hari raya je ? siapa ajar?

semua hanya kenangan.

0 comments: