BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 16, 2012

CINTA AKAN DATANG.

Assalamualaikum dear readers,

tadi wani on9, bace status faeznur, dia ckp mcm nie.



cinta tak perlu dicari kerna dia akan ada depan mata kite . antara semua lelaki mesti ada yg nak dekat kite dan kite sbg pompuan kalau dah kenal hati budi si lelaki tersebut , terima la ia . terima dengan hati terbuka . pasal syg kemudian :) 
#act , aku pon tatau ape aku merepek nieh . tapi aku rase betol :P HAHAHAH 


wani pun rasa mcm tu, tp kan korg, susah kan?? nk jumpa org yg betul2 sayangkan kita.
xdinafikan, memang ada yg nk kat kita, tapi kita x dpt nk pastikan adakah dia betul2 nk kan kita atau sekadar mau memperrmainkan saje. entah laaa.
kadang2kan korang, wani selalu mimpikan yg wani ditemukan dgn org yg mampu memjaga, membimbing, menyayangi dan terima segala kelebihan dan kelemahan wani seadaanya. tapi kita tak tahu, apa yg telah ditetapkan utk kita oleh Allah. Sbb tu semua rahsia Allah, kita just kena tunggu je. tapi, wani xtau, kenapa wani selalu mimpikan org yg sama, org yg wani xnak langsung hadir dalam hidup, apatah lagi dlm mimpi wani pada waktu ini. tapi kenapa dia muncul juga. wani tak kuat n wani xnak dia hadirrr !!!





# please go :'/ i am begging you ! ya Allah, janganlah kau hadirkan perasaan ini dalam hatiku jika dirinya bukan utk aq.  :'(

0 comments: